1. Nog 4 nachtjes slapen.... - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Anke & Yvonne Dankers-de Fockert - WaarBenJij.nu 1. Nog 4 nachtjes slapen.... - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Anke & Yvonne Dankers-de Fockert - WaarBenJij.nu

1. Nog 4 nachtjes slapen....

Blijf op de hoogte en volg Anke & Yvonne

26 Oktober 2016 | Nederland, Helmond

Nog 4 nachtjes slapen en dan begint ons volgende avontuur... Zuid Afrika...

Maar nog even terug in de tijd. We schijven eind juni 2016.. zoals elke ochtend laat Anke voordat ze gaat werken de hond (Bobbel) uit. Plotseling stapt ze op een scheef liggende klinker en knak... middenvoetsbeentje gebroken. Shit dat wordt gips en 2 maanden niet lopen, fietsen, autorijden... grrr lesje in acceptatie en geduld!! Een dag later word ik gebeld door mijn reismaatje Yvonne... op dezelfde dag dat ik mijn voet breek heeft zijn serieuze hartproblemen gekregen en moet gedotterd worden in Eindhoven. Dit kan niet waar zijn!!!

Maar... optimistisch, veerkrachtig en reislustig zoals we zijn, zijn we beiden weer in topvorm om aan dit avontuur te beginnen.

Wij zijn er klaar voor en hopelijk jullie ook om onze verhalen te lezen en een stukje met ons mee te reizen door het prachtige Zuid Afrika...

Tot gauw!!

Yvonne

  • 26 Oktober 2016 - 16:09

    Irma:

    Ja! Daar ben ik zeker klaar voor! Zin in om alles te volgen!
    Goede reis samen!

  • 26 Oktober 2016 - 16:09

    Irma:

    Leuke koffers!!

  • 26 Oktober 2016 - 18:33

    Lian:

    Leuk, verheug me er nu al op!
    Goede reis!

    Toi,toi,toi
    Lian

  • 26 Oktober 2016 - 19:15

    Theo:

    Een hele fijne vakantie samen!

  • 26 Oktober 2016 - 19:51

    Hanneke:

    LEUK!!! Zit klaar. Fijn om beetje mee te mogen genieten.
    Lieve Anke en Yvonne, heb een fijne tijd samen in Suid Afrika!!

  • 26 Oktober 2016 - 20:30

    Dorien:

    Ben er helemaal klaar voor. Geniet van alles.

  • 26 Oktober 2016 - 22:02

    Annerie:

    we gaan jullie op de voet volgen.....en zullen een heleboel herkennen.....geniet met volle teugen ....wij genieten op afstand mee!!!!

  • 26 Oktober 2016 - 22:52

    Ineke:

    Ik zou willen dat ik weer mee kon !

  • 27 Oktober 2016 - 12:31

    Brenda:

    Eindelijk is het zover.....jullie avontuurlijke mooie reis met jullie opvallende prachtkoffers gaat beginnen!! Alvast een veilige reis en geniet samen volop!! I will follow U2!! XX

  • 28 Oktober 2016 - 20:58

    Jolanda:

    Leuk! Deze keer geen paarse koffers maar een heel ander opvallend exemplaar... Nogmaals veel plezier en ga ervan genieten dames! Ik ga jullie verhalen zeker volgen ;-)

  • 31 Oktober 2016 - 17:46

    Erie:

    Ben blij dat ik een stukje met jullie mee mag reizen, meiden!
    Geniet!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anke & Yvonne

Actief sinds 23 Okt. 2016
Verslag gelezen: 259
Totaal aantal bezoekers 9725

Voorgaande reizen:

23 Oktober 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

27 Oktober 2016 - 17 November 2016

Besonder Suid Afrika

Landen bezocht: